Contact

Heb je een vraag over dienstregelingen, tarieven of restitutie? Ben je vergeten uit te checken met je ov-chipkaart, wil je een klacht indienen of heb je iets laten liggen in de trein? Neem dan contact op met de klantenservice van de vervoerder waar je mee reist.

Keolis Nederland

Voor de trajecten:

  • Zwolle – Kampen
  • Zwolle – Enschede
  • Zutphen – Hengelo
  • Hengelo – Oldenzaal

Neem contact op

Arriva

Voor de trajecten:

  • Almelo – Hardenberg
  • Zwolle – Emmen

Neem contact op

 

Keolis Deutschland

Voor het traject:

  • Hengelo – Bielefeld

Neem contact op

Deutsche Bahn Regio

Voor het traject:

  • Enschede – Gronau

Neem contact op

Telefonisch reisadvies
Je kunt je reis eenvoudig plannen via www.9292.nl. Wil je graag telefonisch reisadvies, bel dan 0900-9292 (€ 0,90 p/minuut, maximum van € 18,00).

Klantenservice ov-chipkaart
Kijk voor meer informatie en het bestellen van een persoonlijke ov-chipkaart op de landelijke website www.ov-chipkaart.nl/klantenservice.

Meer weten over Blauwnet?
Heb je vragen over deze website of Blauwnet in het algemeen? Kijk dan op www.overijssel.nl/blauwnet.